music's in my soul.

Jag SKA ha tatuerat in den nånstans.
Just nu står det skrivet på min arm.
Euh. Jag vaknade idag också med illamående och ont i magen. Testade och äta lite chips (haha, det var det som var närmast) me ja. Sket i det sen. Jag kan inte äta frukost alltså. euh.
Jag märker knappt om jag är lite hungirg eller rätt hungrig, utan jag märker att jag är hungrig när min mage skriker efter mat, men då brukar jag äta en del.. Jag märker inte heller när jag är mätt, och jag hatar att vara det  XD. Alltså, ni vet sådär STENmätt. 

men men. Jag äter iaf det mesta man ska. >< frukost (ibland) middag, sen små äter jag också och så blir det kanske nått på kvällen. >_<.

hoho. Men jag tror jag snart ska gå och ta corn flakes. men kommer troligtvis inte få i mig nått. rach+äta på morronen. jag vet inte det går bara inte. Haha. För tidigt kanske?

idag vet jag inte vad jag ska göra. Jag vaknade av att det var väldigt regnigt ute. Det lät som om himlen hade... försvunnit och kvar var regnet eller nått. så då tänkte jag "Oj. Jaha. Det blir visst en sitta inne och titta på film-dag",

haha jag hade ju tänkt att springa idag ><.
det får la bli nån annan gång. haha. im laaazy.

Ha det bra :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0