bowlingforsoup

Skall börja skriva att jag tycker om BFS :'D.
HAHA! dem är grymma live (18/2-07) och dom gör sköna låtar.

yay! jag är glad på mina föräldrar som låter mig åka till England/LondoN!
jag vill dit som fan..jag älskar verkligen den staden.. den..är bäst.

__
men euh. Idag är en väldigt TRÅKIG dag. 
och jag hatar att jag har kvar saker att göra i skolan.
skolan kan dö. Nejmen den är bra jag trivs men euh.
idag känner jag ingen sommarglädje alls :c.

åh min data knasar lite smått.
usch jag har döds tråkigt. Får la plugga lite. Men eh. jag vill till hultsfred nu, och glömmabort allt.
det ska bli jätteskönt med sommarlov och till hösten blir det nya krafter.

_
Förresten. jag "hatar" folk som påminner mig och säger om och om igen 
saker om TH , bara för att jag lyssnar på dom.
Det är ännu dåligare om man själv var ett fan en gång, och hade deras låtar osv.
"han ser ut som en tjej!"

Tack för din åsikt. Men det vet jag nu tack, jag VET att du tycker det. Du behöver inte säga det om och om igen.
det är något som jag alltid kommer störa mig på, alla folk som måste påpeka saker. och folk som behöver uttrycka sitt hat emot TH. 
Jag började lyssna på ett band för ca 3 år sen, tyckte dom var bra, så var det med det. 

jag hatar  Madonna, men jag tycker hon är bra på det hon gör.
hon kan sina saker. Men det gör inte att jag säger elaka saker om henne hela tiden eller sånt.
visst hon har inte såna fans som TH har. Men...det är fjortisfans, alla band har ett par. TH har bara otorligt många.
Men jag är inte som dom.

__
naja, nu ska jag försöka hitta på nått att göra denna värdelösa dagen.
D&H
- David (simple plan) & hayley (paramore)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0