one of the boys,

först ville jag bara skriva att Katy Perry är otroligt bra.
Jag älskar hennes nya skiva. repeat som fan.

sen, 
när jag tänker för mycket blir det ofta långa texter på bdb eller här.
detta är inget undantag.

jag kan inte bestämma vad jag ska lyssna på. Det bara..händer..jag lyssnar på det som är bra.
Det var ju inte så att jag vaknade nån dag 2005 och tänkte
"herregud. jag måste börja lyssna på tokio hotel.. dom kommer slå stort i världen om två/tre år!!!"

haha. eller en annan dag..2003 "shit simple plan dom är säkert snygga, dom måste vi lyssna på."
Det var bara det att jag hörde musiken. det var som att jag drogs till den eller den till mig.
det var bra. det var nåtog som jag gillade.

sedan finns det ju musik som jag hatar..eller nej, inte hatar. Ogillar.
men det är en annan historia. Men det jag menar är bara att man kan ju inte bestämma sina åsikter...
vad som är dåligt eller bra. Det är likadant med alla saker. sexuell läggning, politik, kläder/stil osv. 
Det är sån man är född. It was meant to be.
och det är inget man borde få skit för. Bara positiva kommentarer till.
förutom om det kränker nån annan, eller är helt galet (t.ex hitler osv. han kunde fått ha sina åsikter, MEN. euh. han dödade oskyldiga folk för att det.ja, ni vet historien)

// xx Râch



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0