- six feet under the stars,

tja 8D

okej,
såhärva.

jag var koncentrerad på datorn, och masssa.
Så kommer min pappa ner och börja snacka med mig om helt ointressanta och onödoga saker.
Och.. jag svarar rätt tråkigt.
"ja - okej - visst"

då blir han ASsur och skriker på mig att jag ska gå upp och sätta mig på mitt rum. ><.

gad :C.



sedan kom min mamma hem hon har inte snackat med mig än nej,
iof låste jag in med förut när min pappa blev arg ><.
mwhahaha x>
kollade på tv ^^

iaf,

s kom jag på det.

dom ser allt dålig jag gör, men när jag gör nått bra så.. märker dom de inte alls/knappt
(såna är ju typ alla människor.)




och rubriken passar bra till min dag haha,
okej - vi pratade/arbetar om stjärnorna på naturkunsapen.


nej nu ska jag lägga mig under täcket och.sova.
:C.


[denna videon piggade upp mig härlig kvinna :*]

http://www.youtube.com/watch?v=7dK-d00ZtNI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0