love is gonna save us.

hej tänkte väl att det var dags att skriva lite då xD.

idag var en rätt bra dag. Blev lite stressigt med att göra klart tidningen.
(om det blev klar? ^o).)

det är bra när man jobbar i program man aldrig har använt frut (yyy).
jag fick förresten ledigt i april :D

orka föräldrar som typ skrattar åt en och inte tror på en när man säger att man skall ändra på sig >.<.
jag har ändrat på mig, men det fattar inte dom :<.

men naja, mina förälrar är översnälla, och det vet jag.

snart blir det till att plugga till gymnastikprov :<.


arbeterna vi gör i skolan är faktiskt kul.
i t.e.x Svenskan skall jag skriva om De Grekiska Antiken (HAHAHA tror jag det hette) jag ska skriva om hur kvinnor behandlades och var på den tiden :). Vi såg troja, och nu ska vi om ... ni fattar?.


Lyssnar just nu på Adam Brodys band,
där han själv spelar trummor. Kommer ihåg när jag hörde dom första gången och allt, usch vad jag ville att Adam skulle lära mig trummor 8D.

nu ska det övas på prov m.m.


CIAO!
/Râch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0