a place for my head,

Jag fattar inte. 

Det är en sak jag blir trött på. Folk som dömer och tror att man är som alla andra THfans.

Personer som dömer en att vara ett galet THfan. Trots att man inte ens ser likadan ut som...dom. 
Folk som säger "HAHAHAHA omg, rach. Du kommer bli så jääävla sur nu alltså!"

så går man och ser vfr, då är det en Twincest bild. Och ursäkta. 
Men jag blir inte arg för sånt, jag bryr mig inte.  Och jag bryr mig inte heller om vad andra folk säger om dom, inte ett skvatt.  Jag bryr mig och mig själv, mina åsikter, min musiksmak, mina vänner & familj osv.

Det är samma sak med allt annat. ag bryr mig inte om vad andra tycker om dom, om folk slutar lyssna på dom får dom det. Vissa kanske känner att det är lättast att bara let them go, eller så har dom tröttnat. 

Man måste vara borta ifrån det man älskar för att inse att man älskar det. 

Kostig formulering, men ni fattar va?

Bara för att man tar en paus betyder det inget, man är inget dåligt fan eller så.
Varför ska man hålla på att döma och tracka ner folk bara för att dom lyssnar på en viss sak. Det har för helvete inte med saken att göra. Hur man är som person. 
När blev det såhär ytligt?
det är dryg och massa.. jag vet inte vad. Men det är fegt och väldigt.... Lär känna personen och döm efter det. 

__
Till nått annat:

Jonas Brothers är väldigt bra. Dock fattar jag inte att USA har varit sega med att få denna hysterin?
visst, dom har gått på tv osv förut. Och dom har varit med på Disney Channel. Men det är nu hysterin har kommit till.

Hoho, jag gillade dom nångång 2005, för dom gjorde en cover på Busteds "year 3000".

Jo, som ni kanske märker var 2004-2005-2006 stooora musik år för mig. Jag älskar dom åren 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0