frei im freien fall

här sitter jag igen med mitt trevliga 2006 och en Bill som har såna .. "där" moves,fast det var mest 2005 :*
im kinda happay that he get over that XD. HHAHAHAHA. jag är fett elak ._. men serri hiphopmovsen (som JAG kallar dom)  - nein danke. fast lite charmigt och sött är det ju HAHA 8D.


jag vill köpa tröjor på nääätet man hittar fett snygga där *_*.
men no, har inte råd med sånt ._.
Åt just vegitarisk hamburgare gott.
men euw, jag mår illa 8D.

NU SKA JAG PLUGGA NK XD.
(bra att min filmkunskaps lärare svara på mitt mejl - not. 
Eller han har svarat en gång, jag frågade när och var jag skulle göra omprov så skrev han "imorron är sista chansen".)

CIAO!

(en video ifrån 2006 lite utav gegen meinen willen)

OCH EN VIDEO IFRÅN 2005 där movsen är med (för er som inte förstår vad jag menar) :




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0