what a beautiful weather,

Jag kollade på MTV nyss. jag är snorig som bara den & har feber, ska nog gå och sova igen. 
Men kom på en snabb sak.

Jag kom och tänka på när jag började gilla TH. Varför började jag gilla dom? (det vet jag nu dock,)
 Dom sjunger/sjöng på tyska, som jag knappt fattade nått av. 

 __ 
sep 05 <3. det var då det hände. Jag vet inte, jag vet flera som har sagt att dom först tyckte att Bill såg ut som en liten tjej.Men det gjorde aldrig jag. Det första jag tänkte var... "Ojj.. Dom här var ju bra :'D. Fastän dom sjunger på tyska.men nawu chariga var dom ju. Dom här måste jag se mer av :'o" Dom fångade mig asfort, det var som en stor dragnings kraft. Dom ville ha mig 8D.. 
Jag översatte DDM för att förstå va de var för nått band. Dock var det ju svårt att förstå hur dom var som personer och vad alla låtarna betydde. Eftersom de var tyska. Jag startade min (och lunars) första THklubb. I hopp om att det fanns fler i sverige som gillade dom. Mjo, det gick lite segt i början. Men när 2005 blev 2006 fanns det fler mä'nniskor, då pratade man om intervjuer och massa saker. Vi satt tillsammans för att översätta intervjuer osv. men ... jag kan ändå inte förstå det, jag gillade inte tyska i högstadiet osv. Hur kunde dessa charma mig sååååå mycket? jag är mycket glad för det iaf :*. 

____ 
Nu ska jag forstätta slappa. behöver egentligen göra svenska och så ._. Men jag tänker äta och vila lite till först 8D. Mamma ringde nyss och sa att hon kommer hem vid fem-halv sex. Och att pappa skulle till GBG efter jobbet för att se matchen :o XD. 

__ 
Ciao!
 None

Kommentarer
Postat av: CH

Haha! Antar att det är något speciellt med dem som man gillar.. Precis som du säger!... :P Hoppas du mår bättre!!



// CH

2008-05-26 @ 17:22:25
URL: http://chris-autographs.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0